Het is voor mij een bewuste keuze om geen telefonische helpdesk te hebben. Je vraagt je wellicht af waarom. Graag licht ik je deze keuze daarom toe.
Nou, hoofdzakelijk omdat ik zelfstandig ben. Dagelijks ben ik voor veel verschillende mensen aan het werk waardoor ik niet in staat ben om de telefoon altijd te beantwoorden. Een callcenter is duur en kunnen vaak niet direct jouw vraag beantwoorden. Bruiloften/feesten zijn hiervoor te specifiek en persoonlijk. E-mail heeft zich bewezen als een veel geschikter medium om ondersteuning te geven en vragen te beantwoorden. Het zorgt ervoor dat ik kan garanderen dat je altijd verzekerd bent van het beste en snelste antwoord. Ik zorg liever voor een fantastisch feest met een betaalbare show dan een suf wachtmuziekje. ;-)
Dankzij email kan ik beter prioriteit geven aan de vragen die dat nodig hebben. Een vraag over het aanpassen van een openingsdans over 4 maand is immers minder spoedeisend dan een vraag over een Photobooth aankomend weekend.
Een ander groot voordeel is dat alles gedocumenteerd is en dat ik gelijk bestanden en voorbeelden kan toesturen. Deze kun je op een later moment ook weer terugvinden in je mailbox, mocht je willen opzoeken wat het antwoord ook alweer was.
Ik begrijp dat er uitzonderingen zijn. Er kunnen zich soms nu eenmaal situaties voordoen, waarbij telefonisch contact gewoon prettiger is. Daarvoor kun je een afspraak maken via diyo.nl/afspraak. Dan zorg ik ervoor dat ik telefonisch contact met je opneem en dat ik ben voorbereid met al jullie gegevens en wensen voor het feest. Dit kan eventueel ook via whatsapp videobellen.
De opdrachtgevers gaven DJ Diyo de volgende cijfers:
Geluid | 9.7 |
Muziekkeuze | 9.6 |
Presentatie | 9.6 |
Playlist gebruik | 9.6 |
9.4 van maximaal 10 op basis van 729 recensies.
Je hebt gekozen voor de volgende datum:
Op deze datum zijn de volgende tijden nog beschikbaar.